Díky více než padesáti rokům samostatného působení na trhu a zkušeností z rozsáhlých a technicky složitých staveb různého typu dokážeme našim zákazníkům nabídnout opravdu komplexní služby. Od návrhu záměru a přípravy, až po realizaci a kolaudaci.
Podle námi zpracovaných projektů byla postavena celá řada významných staveb, které veřejnosti slouží dodnes. Patří mezi ně například dálnice D1 Šternov – Soutice, Řehořov – Měřín - Velké Meziříčí - Velká Bíteš - Kývalka - Brno-západ a jih (délka 85,1 km, dokončeno v letech 1975-1977), z toho most Vysočina ve Velkém Meziříčí (železobetonová konstrukce o délce 425 m a výšce 76 m postavená v roce 1978), dále dálnice D2 Brno-Břeclav-Slovensko (celková délka 60,7 km, dokončena v roce 1980), Automotodrom Brno (délka 5,4 km, dokončeno v roce 1987), zkušební polygon TATRA (dokončen v roce 1991 o délce 21 km na ploše 90 ha), dálnice D5 Sulkov – Benešovice – Rozvadov (délka 61,2 km dokončeno v roce 1998) nebo dálnice D1 Ostrava, Rudná – Hrušov (délka 8,5 km dokončeno v roce 2007), Bělotín - Hladké Životice – Bílovec (délka 29,7 km, dokončeno v roce 2009), Říkovice - Přerov - Lipník nad Bečvou (délka 24,4 km, v realizaci).
Zkušenosti jsme získali prací na velkých i malých stavbách financovaných SFDI, ROP, OPŽP, ISPA a z řízení staveb dle FIDIC.
Dálnice D1 modernizace, úsek 23 - MÚK Devět Křížů - MÚK Ostrovačice
Dálnice D55 Otrokovice, obchvat JV
Dálnice D3 0308C Veselí nad Lužnicí– Bošilec
Silnice I/42 - Husovický tunel Brno - obnova části technologického zařízení
Dálnice D1 modernizace, úsek 15 - MÚK Jihlava - MÚK Velký Beranov
Máme více než
50 let
samostatného působení na trhu